MalaysiaRia

Martabatkan bangsa dengan ilmu..

Berikut adalah beberapa cara untuk kita melihat Jin/Hantu/Syaitan walau dengan seimbas bayanganya. Namun semuanya hanya dengan izin Allah s.w.t...

Nasihat:

  • Jangan sesekali cuba jika lemah semangat/sakit jantung.
  • Jika anda nampak sekalipun, jangan jadikan ini sebagai amalan & kepercayaan kepada sesuatu yang boleh memesongkan akidah anda.
  • Jangan sesekali menggunakan air mata anjing untuk aktiviti ini kerana ia adalah haram.
  • Jangan lakukan jika berseorangan.
  • Pastikan ada rakan anda tahu merawat jika berlaku kerasukan.
  • Segala yang terjadi adalah tanggungjawab sendiri. (Jika anda lakukan & tidak alami seperti yang dikatakan itu, ia bermaksud
  • segalanya hanya dengan izin Allah s.w.t)
  • Tidak digalakkan untuk mereka yang berumur bawah 16tahun dan kurang faham atau kurang mahir dalam membaca.

Cara Pertama:

  • Berdiri dan menghadap kiblat..
  • Rehatkan badan dan segala anggota - biarkan lemah..
  • Selawat 3x
  • Kosongkan minda dengan cara menumpukan pada bahagian tengah kening baca surah al-fatihah dengan berulang2 sehingga 7x..
  • Pastikan akan merasa tangan anda terangkat dengan perlahan2 dan menunjukkan ke satu arah..
  • Semasa tgn terasa terangkat tu ada semacam seperti angin yg bertumpu pada tangan atau pergelangan..angin yg dingin..
  • turutkan saja arah tgn bergerak... dan buka mata utk melihat..

Cara kedua:

  • Semasa mandi mayat. air mayat melimpah turun, sila tengok celah kangkang anda kepada air mayat tadi...atau
  • ambil air mandian jenazah tersebut dan sapu di kedua-dua kening...
  • Berdiri ditengah2 hutan pada tengah malam dan baca ayat pertama surah Al-Jin 7 kali sambil pejam mata anda...kemudian buka mata dan lihat apa yang muncul di tepi anda...!

Cara Ketiga:

  • Mengusap kotoran dari kuburan (iaitu tanah dari kawasan perkuburan) dan sapu di sekitar mata anda.
  • Bermain dam di tengah malam sambil memegang kucing hitam.
  • Ambil benang berwarna merah dan ikat pada pokok pisang yang ada berhampiran rumah anda. Hulurkan benang tersebut melalui tingkap menuju ke bilik anda, kemudian ikat pada hujung kaki katil. Tidur dalam keadaan tersebut sehingga anda rasa ada sesuatu di sisi anda pada tengah malam.

Cara paling mudah: (untuk wanita)

  • Ketika anda dalam haid, amalkan sikat rambut anda setiap tengah malam sambil menatap ke cermin dan tumpukan perhatian lama-lama.
  • Ambil 'tuala wanita' yang telah digunakan dan letak di dua penjuru pintu bilik air/bilik mandi.

Lain-lain:
  • Ambil hati monyet yang masih segar secukupnya terus bakar hati tersebut menjadi arang, tumbuk sampai menjadi halus. Setelah itu sapukan arang tadi tersebut ke kedua kelopak mata anda. Biasanya setelah itu anda akan secara live melihat hal yang tidak dapat dilihat oleh mata kasar.
  • Duduk seorrang diri di tempat yang di anggap berhantu tanpa memakai seurat benang.
  • Gunakan payung. Buka payung anda dan berteduh dibawahnya. lakukan seorang diri dan dimalam hari
  • Ambil seketul belacan dan bakar di tempat yang biasanya di anggap keras. Ini kerana jin marah dgn bau belacan

P/S: Terpulang pada anda untuk mempercayainya atau tidak tetapi bagi pengalaman saya yang pernah melakukannya, hasilnya cukup memeranjatkan, erti kata lain apa yang saya lihat cukup mengerikan...Nauzubillah... -Sekadar Pengalaman

Views: 3354

Reply to This

Replies to This Discussion

isk,. tk kuarafat ke buat2 mende2 cmgni?.

Dah tak kerja ke....haha..
pi masjid dengar ustaz mngajar lg bagus..berfaedah jugak..lg bnyak belajar lg bnyak kita tahu kejahilan kita :|

ni kira macam ilmu jugak...kalau kuat semangat boleh la try tapi aku ni penakut..haha

jangan pandang belakang!

kenapa mesti waktu malam dan tengah malam, waktu siang hari atau tengah hari x boleh buat ke?

Siang mejoriti cari rezeki.

Mahkluk Halus biasa dengan suhu sejuk (malam kan sesuai)

Siang  panas,matahari sedia menyelau.kecuali kawasan banyak rimbunan pokok-pokok, ada air mengalir sejuk .dipondok-pondok terbiar di situ ada mahluk halus inap.

ataupun dalam tandas-tandas.

RSS

Ruang Iklan

Semoga sumbangan anda akan menjadikan MR terus hidup!

© 2014   Created by ZamZam Jarkaseh.

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service