MalaysiaRia

Martabatkan bangsa dengan ilmu..

[18SX] Antara Temubual Seorang Kaunseling Dengan Seorang Perogol [18TAHUN]

Ini adalah sesi soal jawab rahsia
rahsia makhluk yang tinggi egonya
rahsia hati seorang yang mengaku jejaka
inilah rahsia lelaki..Kaum Adam gelarannya!

 
Mari kita selongkar rahsia seorang perogol yang merogol pada kali pertama
kenapa dia ditemubual pula?
Kerana dia mengaku bukan daripada Kaum Hawa
bukan juga daripada kaum KERA
maka dia pun berjaya ditemubual akhirnya..





 


Kaunseling : 
Kenapa kamu merogol pada usia muda?
Kenapa tak tunggu tua?
Aku bertanya..

Perogol : 

Dia menjawab selamba
Bodoh punya soalan la!
Dah tua dah kena get ready nak mampos la
takkan tak tahu kewujudan neraka
takkan nak aku bagitahu seksa kubur itu memang nyata

Kaunseling : 


aku pun mengeluh pula dengan selamba
Fuhh..kenal juga ko seksa kubur dan neraka
habis yang ko pedajal anak dara orang tu ko ingat dapat pahala?


[ "dia menjawab dengan linangan air mata macho kononnya masih selamba" ]

Perogol : 
Errr..aku bukannya jenis jahat dan bernafsu kuda
tapi cuba ko bayangkan tiap-tiap hari aku kena seksa
tiap-tiap hari aku dikikis dan diganggu wanita

Kaunseling :

Aku dengan perasan serba tak kena
terus bertanya apa yang diKIKIS,diGANGGU dan diSEKSA wanita?
Perogol : 
Bengap sungguh laaaa!
Diorang tu lemah gemalai..suara pun manja..
lelaki berotot macam ko pun ada peluang ke diorang nak seksa?


[ "Warghhhhhhhhhhhhhh! Akhirnya si perogol jejaka tu naik gila Dengan muka merah membara dia pun melampiaskan amarahnya pada aku pula" ]

Perogol : 

Ko senang la cakap ko tak kena!
Ko tau tak aku ni dah la kerja driver bas tua
mak kena sawan babi ayah pulak kat hospital gila
yang tu aku mampu tahan lagi tapi yang satu bab ni aku terseksa
ko tahu kan Kaum Hawa sekarang suka pakai ikut main rembat
memang la lemah gemalai tapi seluar ngan baju tu bukan main singkat
memang la manja tapi dengan berpakaian sendat
mereka semua dengan kejam telah KIKIS, GANGGU, dan SEKSA aku punya jiwa aku dah la miskin tak berharta
memang dah dilayak digelar papa kedana
nak kahwin pada akhir zaman laaani punya la seksa
mas kahwin punya la mahal lagi mahal dari beribu ekor unta
hantaran pulak fulllamaaaakk kalah Ferrari punya harga
aku nak lampias nafsu kat mana??!!

 

 

Kaunseling : 
Err..sabar encik..sabar..bawak bertenang..apa maksud ko nak lampias nafsu kat mana?

Perogol : 

Ko taw tak wahai Zombie Insaf haaaa..
kerja aku tiap-tiap hari bawak bas tua
segala jenis Kaum Hawa aku tumpangkan dan aku bawa
dari budak tadika sampai la yang dah bekerja
tapi satu haprak pun pakaian taknak jaga!
Dedah sini sana!
MenDADA je kerjanya!
Kononnya tudung singkat tu tanda kiut la sangat!
Kononnya free hair tu tanda kita dah berjaya kalahkan Barat!
Diorang ni tak reti bahasa ke yang aku juga punya nafsu syahwat..
Diorang tak reti bahasa ke yang aku mudah stim tengok perempuan berbaju sendat..
Diorang tak kenal erti peribahasa " Tak kenal maka tak cinta " ke wahai si wanita berbaju sendat!

Kaunseling : 

Errr..jap..apa maksud peribahasa ko tu?

Perogol : 

Diorang membawa aku mengenal bentuk tubuhnya
aku tak payah pejam dah nampak saiz payudara
aku tak payah pejam dah nampak tali baju dalamnya
bukankah itu semua membawa aku MENGENALinya?

Lantas membuatkan aku jatuh CINTA akan keseksian tubuhnya?
setelah nafsu aku membuak-buak hingga tak terhingga
aku pun kembali ke rumah orang tua
minta kahwin dikata aku gataiii laa
minta kahwin dikata aku belum matang usia
minta kahwin dikata aku belum punya harta
mana aku nak lampias nafsu ni semua?!ARGHHHHHHH! Akhirnya...
kambing di belakang rumah pun menjadi mangsa
tapi malangnya jeritan kambing yang memang satu kampung bergema
membuatkan aku ditangkap dan didakwa di mahkamah dunia
belum lagi dibicarakan di akhirat sana..
aku dah taubat nasuha..
aku nak cuba ubah diri aku yang hina dina kepada seorang yang BERSIH dan bertakwa
tapi bila aku ditanya siapa yang bersalah maka aku akan menjawab penuh selamba "Salah korang la WAHAI WANITA..aku hanyalah satu daripada watak manusia jahat yang menjelma..akibat daripada ketidakpedulian korang terhadap RANGSANGAN yang Kaum kami harus terima..akibat godaan bertalu-talu daripada Kaum mu yang berpakaian SENDAT, KETAT dan PADAT!"
 
 Perogol : 
Kerana apa aku bagitahu korang aku tak tahan sampai tahap camni? sebab apa?? sebab...
 
KERANA AKU SEORANG LELAKI..

 


p/s : Pada pendapat korang..salah laki-laki ke perempuan? Entry ni adalah imaginasi yang berlakunya memanglah nyata!

p/s lagi : Bagi Zombie Insaf, dua-dua salah..yang laki gataii taknak tunduk pandangan..yang perempuan ni pulak meroyan nak tunjuk kekiutan badan..habis rosak dunia!








 

p/s lagi sekali : Yang mak bapak pulak apesal makin lama makin mahal wang hantaran? makin seksa dan menyusahkan jiwa muda yang bergelora tu nak berkahwin dan melangsungkan hubungan yang halal..jangan la terlalu dihalang..benda halal tu harap dipermudahkan la..ok? Hijab nk kawen ni! sape sudi jadi isteri hijab?? (hehe)

Views: 129

Reply to This

Replies to This Discussion

betul2. permudahkanlah urusan nikah.
betul tue....

wahhhhhhhhhhhhhhhh mana tahan tenggok gambar ni mmmmmm menliur kan ...............sempoiiiiiiii tu

tau tkper,,,
aku setuju..nie nak nikah mcm2 la soalan....satahu aku lau zaman nabi yang penting hukum nikah jek cm wali tu...cukup lengkap jalan la nikah nye....nie mcm cekadak la pulak nak tanye tu ini....dah la time tu takut, mengigil, mcm2 ade lagi la...pastu bila orang dah tergagap nak ckap leh tambah lak ckap kita tak sedia la ape kejadah la...nie bkn nak nikah tapi nak jatuhnkan air muka owang....

hmmm....betol jugak tuh...sekarang ni...hantaran tinggi..barang2 nak buat hntaran xpayah cakaplah..

belum lg bab makan..mak andam..arrgghh..aku yg pmpuan ni pun tensen tahu x..

 

betul3...
kalo yg dok ada x mampu ct sy mampu sediakan hantaran tapi kena share lah..

betoi3 ct....

jiah pun tensen.....

haishhhh.....

Jgn dok pikiak pasai hantaran dan belanja kahwin. kita yang buat susahkan diri sendiri. pikir kehidupan selepas kahwin buat apa hak habis duit pada hari tu aje.. buat kenduri sikit sudahlah. jgn buat kenduri besar2 lepas tu menganga mulut., otas kusut.
skrg lebih pada tekanan dari famli.. mak bapak nk mewah2.. tu masalahnya..

bawalah bincang dgn keluarga..duit hantaran ribu2 tu jgn dibelanjakan sgt.. kalo hantaran rm 8000. rm 3000 buat kenduri rm 2000 beli brg.. dan rm 3000 kasi balik kat anak utk hadapi hari selepas kawin...

 

RSS

Ruang Iklan

Semoga sumbangan anda akan menjadikan MR terus hidup!

© 2014   Created by ZamZam Jarkaseh.

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service